Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä ja englanninkielinen ydinsanasto. Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Kirjan 19. painokseen on päivitetty tilastoja, linkkejä ja esimerkkejä.
Bergström, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.