Siirry suoraan sisältöön

Prisman ALE alkoi - tuotteita huippumerkeiltä jopa -40 %!

Tästä ostoksille

Takuu ja huolto

Kaikilla tuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen tuotevirhevastuu.

Kun epäilet tuotteen olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta et ole asiasta varma, saat lisäohjeita asiakaspalvelustamme:

Takuunalaisilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1–3 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot löydät tuotetiedoista.

Toimi näin, jos tuotteessa on vika tai valmistusvirhe

  • Jos tuotteessa (kodinkoneet, viihde-elektroniikka, mobiililaitteet, tietokoneet, kamerat, urheiluvälineet sekä koti- ja puutarhatuotteet) on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan tai viralliseen maahantuojaan Suomessa.

  • Valmistajalla on tuotteista paras tietotaito, joten näin saat nopeimmin vastauksen takuu- ja huoltokysymyksiin. 

  • Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, eli kun toimitat laitteen huoltoon itse, saat sen myös mahdollisimman pikaisesti huollettuna takaisin. Olethan yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.

  • Isojen kodinkoneiden osalta suosittelemme aina olemaan yhteydessä tuotteen valmistajan valtuuttamaan huoltoon. Huollossa tehdään päätös vian takuunalaisuudesta. Huoltopaikkojen yhteystiedot löydät valmistajan kotisivuilta.

Sähköiset takuukuitit S-mobiilissa

Huomioithan, että verkkokaupassa tehdyistä ostoista ei tallennu takuukuittia S-mobiiliin.

  • Voit nähdä sinulle kertyneet takuukuitit lataamalla S-mobiilin ja ottamalla takuukuittipalvelun käyttöön.

  • Takuukuitit tallentuvat palveluun automaattisesti, kun käytät S-Etukorttiasi oston yhteydessä. Tällä hetkellä palvelussa ovat mukana Prisma, Sokos, Emotion, S-market ja Sale.

Lataa S-mobiili >Avautuu uuteen välilehteen

Katso ohjeet verkkokaupan palautuksen tekemiseen.