Takuu ja huolto
Kaikilla tuotteilla on EU-lainsäädännön mukainen tuotevirhevastuu.
Kun epäilet tuotteen olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta et ole asiasta varma, saat lisäohjeita asiakaspalvelustamme:
Jos ostit tuotteen myymälästä, ole yhteydessä kyseiseen Prisma-myymälään ja ota tuotteen takuukuitti mukaan.
Jos tilasit tuotteen Prisman verkkokaupasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta tai puhelimitse.
Takuunalaisilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1–3 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot löydät tuotetiedoista.
Toimi näin, jos tuotteessa on vika tai valmistusvirhe
Jos tuotteessa (kodinkoneet, viihde-elektroniikka, mobiililaitteet, tietokoneet, kamerat, urheiluvälineet sekä koti- ja puutarhatuotteet) on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan tai viralliseen maahantuojaan Suomessa.
Valmistajalla on tuotteista paras tietotaito, joten näin saat nopeimmin vastauksen takuu- ja huoltokysymyksiin.
Suurin osa laitteista on takuuhuollettavia, eli kun toimitat laitteen huoltoon itse, saat sen myös mahdollisimman pikaisesti huollettuna takaisin. Olethan yhteydessä huoltoon ennen laitteen lähettämistä.
Isojen kodinkoneiden osalta suosittelemme aina olemaan yhteydessä tuotteen valmistajan valtuuttamaan huoltoon. Huollossa tehdään päätös vian takuunalaisuudesta. Huoltopaikkojen yhteystiedot löydät valmistajan kotisivuilta.
Sähköiset takuukuitit S-mobiilissa
Huomioithan, että verkkokaupassa tehdyistä ostoista ei tallennu takuukuittia S-mobiiliin.
Voit nähdä sinulle kertyneet takuukuitit lataamalla S-mobiilin ja ottamalla takuukuittipalvelun käyttöön.
Takuukuitit tallentuvat palveluun automaattisesti, kun käytät S-Etukorttiasi oston yhteydessä. Tällä hetkellä palvelussa ovat mukana Prisma, Sokos, Emotion, S-market ja Sale.