Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Usein kysytyt kysymykset

Prisman verkkokauppaa uudistetaan

Prisman verkkokauppaa on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana ja olemme nyt siirtyneet kokonaan uuteen kauppaamme. Kehitys on vielä kesken ja uuden kauppamme tuotevalikoima, palvelut ja toiminnat ovat toistaiseksi rajallisia. Jos huomaat tutun ominaisuuden vielä puuttuvan, se on todennäköisesti jo työlistallamme ja tulossa verkkokauppaan pian.

Kehitämme uutta kauppaa erityisesti asiakkailtamme saadun palautteen perusteella. Jos sinulla on toive tai kehitysidea uutta verkkokauppaa kosken, kerro se meille sivuston laidassa olevan Anna palautetta -napin kautta.

Miksi Prisman verkkokauppa uudistetaan?

Kaikki teknologia vanhenee, niin myös verkkokauppa. Kehitämme uutta, jotta asiointi verkkokaupassamme olisi nykyistä helpompaa, nopeampaa ja varmempaa ja voisimme vastata paremmin asiakkaidemme tarpeisiin.

Miten uusi verkkokauppa eroaa aiemmasta?

Uudistettu verkkokauppamme on rakennettu uudelle alustalle ja taustajärjestelmille, mitkä mahdollistavat paremman asiakaskokemuksen sekä itse verkkokaupan ketterämmän kehityksen. Uudistamme myös verkkokaupan visuaalisen ilmeen.

Miksi en löydä kaikkia tuotteita uudesta verkkokaupasta?

Lisäämme tuotteita vaiheittain kehitystyön edetessä. Jatkossa tulet löytämään uudesta verkkokaupasta tutun ja laajan Prisman valikoiman. Huomaathan, että toistaiseksi uuden verkkokaupan kautta ei pääse käsiksi nykyisen verkkokaupan kautta ostettuihin e-kirjoihin.

Olin luonut käyttäjätunnuksen Prisman vanhaan verkkokauppaan. Voinko kirjautua sisään uuteen kauppaan samalla käyttäjätunnuksella?

Kyllä, vanhaan kauppaan tekemäsi S-käyttäjätili toimii myös uudessa kaupassamme. Huomaathan, että uuden verkkokaupan kautta ei voi nähdä tilaushistoriaa, eli säilytäthän sähköpostilla tulleet tilausvahvistukset aiemmista tilauksistasi.

Olen asiakasomistaja, saanko tilauksestani Bonusta?

Kun olet kirjautunut verkkokauppaan S-käyttäjätililläsi, saat tuttuun tapaan Bonusta ostoksistasi.

Olen henkilökuntaa, saanko tilauksestani henkilökuntalennusta?

Kyllä, näet henkilökunta-alennuksen verkkokaupan ostoskorissa, kun olet kirjautunut S-käyttäjätilillä ja liittänyt S-Etukortin käyttäjätiliisi.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa, maksukorteilla tai MobilePay-sovelluksella. Lue lisää maksutavoista. Laskulla maksaminen ei vielä ole mahdollista uudessa verkkokaupassa, mutta sekin on tulossa käyttöösi pian.

Mitkä toimitustavat ovat käytössä?

Toimitamme uuden verkkokaupan tilaukset Postilla joko pakettiautomaatteihin, noutopisteisiin tai kotiinkuljetuksella. Lue lisää toimitustavoista. Huomaathan, että tuotteiden asennuspalvelua eikä vanhan poisvientiä ole vielä saatavilla uuden verkkokaupan tilauksille.

Uskallanko tilata uudesta verkkokaupasta? Saanko varmasti tilaamani tuotteen?

Tilaaminen uudesta verkkokaupasta on turvallista ja toimitamme tilatut tuotteet mahdollisimman nopeasti. Voit lukea lisää tietoturvasta tai ottaa tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka palvelee chatin kautta (ma–pe klo 8–22 ja la klo 10–18) sekä numerossa 09 4245 8663 (ma–pe klo 9–19 ja la klo 10–18). Jatkossa lisäämme myös asiakaspalvelun palautelomakkeen.

Tein vasta tilauksen Prisman verkkokaupasta, mutta nyt kauppa on muuttunut enkä näe tilaukseni tietoja. Mitä teen?

Uuden verkkokaupan kautta ei vielä voi nähdä tilaushistoriaa, eli säilytäthän sähköpostilla tulleet tilausvahvistukset tilauksistasi. Jos sait tilausvahvistuksen ostoksestasi, tilauksesi on onnistunut ja saat tilaamasi tuotteet normaalisti.

Minulla on alennuskoodi Prisman verkkokauppaan, mutta se ei toimi. Mitä teen?

Vanhaan verkkokauppaamme annetut alennuskoodit eivät toimi uudessa verkkokaupassa. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, joka palvelee chatin kautta (ma–pe klo 8–22 ja la klo 10–18) sekä numerossa 09 4245 8663 (ma–pe klo 9–19 ja la klo 10–18).

Miten teen palautuksen?

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusohjeen löydät tilauksen mukana tulleelta lähetyslomakkeelta tai sähköpostitse saadusta lähetysvahvistuksesta "Tilauksesi on matkalla" -viestistä. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä. Palautuksen vastaanotettuamme teemme hyvityksen tilauksella käytetylle alkuperäiselle maksutavalle.

Mistä saan apua, jos minulla on kysyttävää?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään uuteen verkkokauppaamme liittyvissä kysymyksissä. Jos tarvitset apua esimerkiksi tilauksesi kanssa, ota yhteyttä chatin kautta (ma–pe klo 8–22 ja la klo 10–18) tai soita numeroon 09 4245 8663 (ma–pe klo 9–19 ja la klo 10–18). Jos haluat antaa palautetta uudesta verkkokaupasta, kerro meille kokemuksesi sivuston laidassa olevan Anna palautetta -napin kautta.