Reklamaatio
Toivomme, että olet ostokseesi mahdollisimman tyytyväinen! Jos kuitenkin huomaat, ettei tuotteen laatu ole kunnossa, olethan meihin yhteydessä näiden ohjeiden mukaisesti.
Prisman verkkokaupasta ostetut tuotteet
Tarkista tilaamiesi tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen.
Muistathan, että verkkokaupasta ostetuilla, käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus.
Jos tuotteella on voimassa oleva takuu, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Lue lisää takuusta ja huollosta.
Sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus ja toimitusvahvistus muodostavat yhdessä kuitin ostoksestasi.
Vaurioituneet tuotteet
Jos huomaat että tuote on vaurioitunut, tee reklamaatio tällä lomakkeella, Avautuu uuteen välilehteen.
Ota kuvia vahingoittuneesta tuotteesta ja liitä kuvat lomakkeelle.
Kerro lomakkeella myös tilausnumerosi sekä kuvaile vahinkoa.
Palauta lopuksi tuote verkkokaupan palautusohjeiden mukaan.
Tutustu myös verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoihin.
Tilasitko tuotteen myymälänoudolla?
Pikanoutotuotteet (nouto 2 tunnin kuluessa tilauksesta)
Jos tilasit tuotteen pikanoudolla, reklamaatio käsitellään samassa myymälässä, josta noudit tuotteen.
Ota tuote mukaan ja asioi myymälän asiakaspalvelupisteessä.
Myymälään toimitetut tuotteet (toimitusaika 2–4 arkipäivää)
Nämä tuotteet palautetaan Postilla Prisman keskusvarastolle.
Noudata pakkauksen mukana tulevia palautusohjeita.
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, maksamme hyvityksen noin 14 päivän kuluessa.
Saat sähköpostitse vahvistuksen sekä reklamaation käsittelystä että hyvityksen maksusta.
Prisman myymälästä ostetut tuotteet
Palauta tuote myymälään, josta se on ostettu tai lähimpään Prismaan, jossa kyseinen tuoteryhmä on valikoimassa.
Myymälään palautettavien tuotteiden reklamaatiot käsitellään myymälän infopisteellä. Otathan kuitin mukaan käsittelyn helpottamiseksi.
Ohjeet riidanratkaisutilanteeseen
Toivottavasti olet tyytyväinen palveluumme!
Jos erimielisyys tuotteesta ei kuitenkaan ratkea, sinulla on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan (https://www.kuluttajariita.fi/fi/, Avautuu uuteen välilehteen) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi, Avautuu uuteen välilehteen).