Siirry suoraan sisältöön

Reklamaatio

Prisman verkkokaupasta ostetut tuotteet

  • Tarkista tilaamiesi tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen.

  • Muistathan, että verkkokaupasta ostetuilla, käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus.

  • Jos tuotteella on voimassa oleva takuu, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Lue lisää takuusta ja huollosta.

Vaurioituneet tuotteet

Prisman myymälästä ostetut tai noudetut tuotteet

  • Palauta tuote myymälään, josta se on ostettu tai lähimpään Prismaan, jossa kyseinen tuoteryhmä on valikoimassa.

  • Tilasitko tuotteen Prisma.fi-myymälänoudolla? Palauta se silloin samaan noutomyymälään.

  • Reklamaatiot käsitellään myymälän Info-pisteellä. Ota kuitti mukaan käsittelyn helpottamiseksi.

Ohjeet riidanratkaisutilanteeseen

Toivottavasti olet tyytyväinen palveluumme!

  • Jos erimielisyys tuotteesta ei kuitenkaan ratkea, sinulla on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan (https://www.kuluttajariita.fi/fi/Avautuu uuteen välilehteen) ratkaistavaksi.

  • Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fiAvautuu uuteen välilehteen).

  • Voit hakea ratkaisua verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitaan myös Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumi ODR-foorumin kauttaAvautuu uuteen välilehteen. Asian käsittelyssä tarvitaan Prisma.fi-verkkokaupan sähköpostiosoitetta: asiakaspalvelu.prisma@sok.fi.

  • Suomalaisena kuluttajana sinun kannattaa edelleen ottaa ensisijaisesti yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. Näin siis tilanteessa, jossa erimielisyys ei ole muutoin ratkennut.