Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori

Reklamaatio

Toivomme, että olet ostokseesi mahdollisimman tyytyväinen! Jos kuitenkin huomaat, ettei tuotteen laatu ole kunnossa, olethan meihin yhteydessä näiden ohjeiden mukaisesti.

Prisman verkkokaupasta ostetut tuotteet

  • Tarkista tilaamiesi tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen.

  • Muistathan, että verkkokaupasta ostetuilla, käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus.

  • Jos tuotteella on voimassa oleva takuu, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Lue lisää takuusta ja huollosta.

  • Sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus ja tilauksesi on matkalla -viesti muodostavat yhdessä kuitin ostoksestasi. Jos tilasit tuotteen noudettavaksi myymälästä niin kuitti muodostuu tilausvahvistuksesta sekä tilauksesi on valmis noudettavaksi -viestistä.

Vaurioituneet tuotteet

Prisman myymälästä ostetut tai noudetut tuotteet

  • Palauta tuote myymälään, josta se on ostettu tai lähimpään Prismaan, jossa kyseinen tuoteryhmä on valikoimassa.

  • Tilasitko tuotteen Prisma.fi-myymälänoudolla? Palauta se silloin samaan noutomyymälään. Tilausvahvistus toimii kuittina ostoksestasi.

  • Reklamaatiot käsitellään myymälän Info-pisteellä. Otathan kuitin mukaan käsittelyn helpottamiseksi.

Ohjeet riidanratkaisutilanteeseen

Toivottavasti olet tyytyväinen palveluumme!