Reklamaatio
Toivomme, että olet ostokseesi mahdollisimman tyytyväinen! Jos kuitenkin huomaat, ettei tuotteen laatu ole kunnossa, olethan meihin yhteydessä näiden ohjeiden mukaisesti.
Prisman verkkokaupasta ostetut tuotteet
Tarkista tilaamiesi tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen.
Muistathan, että verkkokaupasta ostetuilla, käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus.
Jos tuotteella on voimassa oleva takuu, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Lue lisää takuusta ja huollosta.
Sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus ja tilauksesi on matkalla -viesti muodostavat yhdessä kuitin ostoksestasi. Jos tilasit tuotteen noudettavaksi myymälästä niin kuitti muodostuu tilausvahvistuksesta sekä tilauksesi on valmis noudettavaksi -viestistä.
Vaurioituneet tuotteet
Jos huomaat että tuote on vaurioitunut, tee reklamaatio tällä lomakkeellaAvautuu uuteen välilehteen.
Ota kuvia vahingoittuneesta tuotteesta ja liitä kuvat lomakkeelle.
Kerro lomakkeella myös tilausnumerosi sekä kuvaile vahinkoa.
Palauta lopuksi tuote verkkokaupan palautusohjeiden mukaan.
Tutustu myös verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoihin.
Prisman myymälästä ostetut tai noudetut tuotteet
Palauta tuote myymälään, josta se on ostettu tai lähimpään Prismaan, jossa kyseinen tuoteryhmä on valikoimassa.
Tilasitko tuotteen Prisma.fi-myymälänoudolla? Palauta se silloin samaan noutomyymälään. Tilausvahvistus toimii kuittina ostoksestasi.
Reklamaatiot käsitellään myymälän Info-pisteellä. Otathan kuitin mukaan käsittelyn helpottamiseksi.
Ohjeet riidanratkaisutilanteeseen
Toivottavasti olet tyytyväinen palveluumme!
Jos erimielisyys tuotteesta ei kuitenkaan ratkea, sinulla on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan (https://www.kuluttajariita.fi/fi/Avautuu uuteen välilehteen) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fiAvautuu uuteen välilehteen).