Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu

Reklamaatio

Toivomme, että olet ostokseesi mahdollisimman tyytyväinen! Jos kuitenkin huomaat, ettei tuotteen laatu ole kunnossa, olethan meihin yhteydessä näiden ohjeiden mukaisesti.

Prisman verkkokaupasta ostetut tuotteet

  • Tarkista tilaamiesi tuotteiden kunto välittömästi vastaanottamisen jälkeen.

  • Muistathan, että verkkokaupasta ostetuilla, käyttämättömillä ja myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus.

  • Jos tuotteella on voimassa oleva takuu, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. Lue lisää takuusta ja huollosta.

  • Sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus ja toimitusvahvistus muodostavat yhdessä kuitin ostoksestasi.

Vaurioituneet tuotteet

Tilasitko tuotteen myymälänoudolla?

  • Pikanoutotuotteet (nouto 2 tunnin kuluessa tilauksesta)

    • Jos tilasit tuotteen pikanoudolla, reklamaatio käsitellään samassa myymälässä, josta noudit tuotteen.

    • Ota tuote mukaan ja asioi myymälän asiakaspalvelupisteessä.

  • Myymälään toimitetut tuotteet (toimitusaika 2–4 arkipäivää)

    • Nämä tuotteet palautetaan Postilla Prisman keskusvarastolle.

    • Noudata pakkauksen mukana tulevia palautusohjeita.

    • Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, maksamme hyvityksen noin 14 päivän kuluessa.

    • Saat sähköpostitse vahvistuksen sekä reklamaation käsittelystä että hyvityksen maksusta.

Prisman myymälästä ostetut tuotteet

  • Palauta tuote myymälään, josta se on ostettu tai lähimpään Prismaan, jossa kyseinen tuoteryhmä on valikoimassa.

  • Myymälään palautettavien tuotteiden reklamaatiot käsitellään myymälän infopisteellä. Otathan kuitin mukaan käsittelyn helpottamiseksi.

Ohjeet riidanratkaisutilanteeseen

Toivottavasti olet tyytyväinen palveluumme!