Sanoma Pro
Hämynen, Digitaalinen kauppa ja asiakaskokemus
61,30 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Digitaalinen kauppa ja asiakaskokemus on liiketoiminnan oppimateriaali, joka käsittelee digitaalista liiketoimintaa, verkkokaupan perusprosesseja ja asiakaskokemuksen kehittämistä. Kirja kattaa liiketoiminnan perustutkinnon osat Digitaalisessa kaupassa toimiminen ja Asiakaskokemuksen kehittäminen. Materiaalissa
- havainnollistetaan kirjan sisältöjä esimerkeillä ja monipuolisella kuvituksella
- avataan keskeiset käsitteet selkeästi
- jäsennetään opiskeltavia asioita lausemuotoisilla otsikoilla
- ohjataan oppimista Osaatko-kysymyksillä
- kerrataan opittua tiivistelmien avulla.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789526374529
- Paino (kg)
- 0.01
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.