Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva
Tammi

Vuorela, Kadotettu asiakas - Kohti asiakaslähtöistä ajattelua

41,40 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Asiakas ei ole itsestäänselvyys. Hänet on nähtävä ja häntä on ymmärrettävä. Innostava teos asiakkaan ympärille rakentuvasta tulevaisuudesta. Kuinka tarjota asiakkaalle yhtä hyvää kuin itselleen toivoisi? Elämänmakuisia kertomuksia yritysten valinnoista. Kirjassa ääneen pääsevät kokeneet yrittäjät ja yritysjohtajat, ja heidän tarinansa auttavat uskomaan, että myös me suomalaiset voimme olla luomassa maailmanluokan tuotteita ja brändejä. Mukana ovat Fazer, BasBas, Nordic Business Forum, Oatly ja Nike. Teos luo uskoa kaupallisiin onnistumisiin: ne harvoin ovat sattumaa tai pakkomyyntiä vaan systemaattista, oikeanlaista asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä. Kirja rohkaisee valloittamaan maailman. Jos keskittyy vain taloudellisen hyödyn tavoitteluun, moni mahdollisuus voi mennä sivu suun. Menestys ei tule pakottamalla, sillä hyvää fiilistä ei voi laittaa Exceliin. Se tulee, jos uskoo hyvään. Katiye Vuorelalla on 30 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä, asiakasymmärryksestä sekä johtamisesta kuluttajien ja yritysten parissa. Hän uskoo, että ihmiset toimivat pitkälti tarpeidensa ja tunteidensa ohjaamina. Tässä teoksessaan Vuorela auttaa tulevia maailmanvalloittajia löytämään oman sisäisen palonsa.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789520457013
Korkeus (cm)
21.4
Leveys (cm)
13.6
Syvyys (cm)
1.7
Paino (kg)
0.212
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Liettua

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen