Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
Oppian

Lindblom, Vaikuta vihjein - Havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

51,80 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Kuluttajien valinnoilla on ratkaiseva merkitys vähittäiskaupalle. Jokainen alalla toimiva yritys joutuu miettimään jatkuvasti, miten valintoihin voidaan vaikuttaa. Professori Arto Lindblom käsittelee tässä teoksessa erilaisia vihjeitä, joiden avulla kuluttajien valintoja voidaan ohjailla. Vähittäiskauppaympäristössä kuluttajiin vaikuttavia vihjeitä ovat esimerkiksi taustamusiikki, tuoksut, valaistus ja kaupan värimaailma. Vihjeet voivat liittyä myös tuotteiden esillepanoon ja hintamerkintöihin. Osa vihjeistä voi olla huomaamattoman hienovaraisia, mutta niillä saattaa silti olla suuri vaikutus kuluttajien valintakäyttäytymiseen. Vihjeet vaikuttavat myös toisiinsa, ja niiden yhteisvaikutukset saattavat olla yllätys sekä kuluttajille että yrityksille. Hyperkilpailun ja kasvavan ärsyketulvan keskellä taistelu kuluttajien ajasta ja huomiosta on kireämpää kuin koskaan ennen. Menestyvän yrityksen on käytettävä kaikki keinot saadakseen osansa kuluttajamarkkinoista. Mittavaan tutkimustietoon perustuva ja useita yritysesimerkkejä tarjoava kirja on kattava, analyyttinen ja hyödyllinen teos kaikille vähittäiskaupan toimijoille ja alaa opiskeleville.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789518778632
Korkeus (cm)
23.9
Leveys (cm)
17
Syvyys (cm)
1.2
Paino (kg)
0.282
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen