Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Rautiainen, Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus

53,60 €

Huomaa pidempi toimitusaika

Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Sisällössä näkyvät tämän päivän matkailutrendit, kestävä matkailu ja yritysvastuullisuus, digitaaliset palvelut, tuotteiden laadukas tuottaminen sekä hotellin turvallisuusasiat. Tärkeimmät teemat ovat hotellin ydintuotteet ja datapalvelut, asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen, kannattava liiketoiminta erilaisten tulonhankintastrategioiden avulla. Kirja perehdyttää huoneen suunnitteluun ja sisustukseen, asiakaskokemusta suhteutetaan keskeisiin johtamiskysymyksiin ja palveluprosesseja kuvataan visuaalisilla palvelusuunnitelmilla. Liiketoiminnan tunnusluvut avataan perusteellisesti ja henkilöstöresurssien suunnittelussa otetaan huomioon yrityksen tuottavuus ja asiakastyytyväisyys. Tulonhallintaohjelmilla edistetään liiketoiminnan suorituskykyä ja kannattavuutta.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789519185927
Korkeus (cm)
25.3
Leveys (cm)
17.8
Syvyys (cm)
4
Paino (kg)
1.676
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen