Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva

Ruokolahti, Maineen johtamisen käsikirja

50,20 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on suuri ja se kasvaa entisestään. Liian usein maineen rakentaminen jää vain viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa sen muodostumisessa. Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy? Kuinka sitä voidaan tutkia ja miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara? Miten maineen johtaminen on ylipäätään mahdollista? Näitä teemoja käsitellään maineen johtamisen käsikirjassa. Kirjassa syvennytään maineen ja liiketoiminnan väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen johtamiseen. Näistä kirjan kirjoittajalla Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus ja syvä ymmärrys, joka on syntynyt hänen kehittämänsä Luottamus&Maine-mallin yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta. Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Ruokolahden lisäksi eturivin johtajat: Lidlin entinen toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789526955803
Korkeus (cm)
24.7
Leveys (cm)
17.9
Syvyys (cm)
2.4
Paino (kg)
0.676
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen