Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Holma, Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas

68,35 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Saatavilla

    Alk. 4,95 €

Tuotekuvaus

Suomalaisten B2B-yritysten tuotteet ja palvelut ovat maailman parhaimmistoa. Menestykseen vaaditaan kuitenkin tänä päivänä enemmän. Asiakkaan odotukset yhteistyökumppaneille kasvavat koko ajan - yhteistyön pitää olla helppoa ja sujuvaa, tarjottujen ratkaisujen tulee olla asiakkaan tarpeisiin sopivia ja arvoa tuottavia, ja yhteistyön pitää parhaimmillaan synnyttää kokemuksia. B2B-asiakkaiden kokemukset syntyvät luontaisesta kiinnostuksesta, annettujen lupausten lunastamisesta sekä onnistumisen...

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789521443145
Korkeus (cm)
23.6
Leveys (cm)
16.7
Syvyys (cm)
3.6
Paino (kg)
0.772
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen