Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Ruola, Markkinoinnin uudet 4 P:tä

61,40 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Saatavilla

    Alk. 4,95 €

Tuotekuvaus

Markkinoinnin 4P-malli on maailmanhistorian yksi tunnetuimmista markkinointiteorioista. Aikanaan Jerome McCarthyn kehittämä ja Philip Kotlerin kuuluisaksi tekemä viitekehys on toiminut perustana lukuisille markkinointistrategioille halki koko maailman. Vaikka 4P on kaikkien alan tekijöiden tuntema, markkinointi mielletään edelleen vain markkinointiviestinnäksi, ja käsitys toiminnon kokonaisuudesta jää tarpeettoman ohueksi.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789521442506
Pakkauksen koko
Leveys: 15.5cm, Korkeus: 21.6cm, Syvyys: 2.3cm
Tuotteiden määrä pakkauksessa
1 kpl
Tuotteen paino (kg)
0.472
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen