Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Pyyhtiä, Digin mitalla 2.0 - Verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja

94,90 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista. Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789525262544
Korkeus (cm)
21
Leveys (cm)
14.2
Syvyys (cm)
2.2
Paino (kg)
0.418
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen