Kansainvälinen auttaminen on 25 viime vuoden ajan kasvanut huimaa vauhtia. Samalla se on ammatillistunut ja kaupallistunut. Onko kutsumus kilpailun myötä muuttunut uraksi ja bisnekseksi? Hyvän tekemisen markkinat kuvaa kansainvälisen auttamisen alan markkinoita. Nykyinen talousjärjestelmä on mahdollistanut erilaisten auttajatahojen kasvun, mutta järjestöjen täytyy sopeutua kaupalliseen kilpailuun. Auttamisen alalla vaikuttavatkin monet tekijät, kuten usko, markkinat, auttamisen kuvasto, käytetty teknologia ja eri toimintatavat. Teos arvostelee kasvun logiikkaa sekä selvittää ristiriitaa hyvän tekemisen ja markkinaehtoisesti toimimisen välillä. Ilmiöitä kuvataan suomalaisten ja kansainvälisten järjestöjen tarinoiden kautta. Samalla tarkastellaan, miten tähän on tultu ja miten järjestöt ovat syntyneet ja muuttuneet. Kun ne joutuvat valitsemaan arvojen ja oman selviytymisensä välillä, kumpi voittaa?
Johansson, Hyvän tekemisen markkinat
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.