Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Juuti, Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

45,00 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan - pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi. Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys. Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään - esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin - asiakkaiden silmin.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789524516662
Korkeus (cm)
23.4
Leveys (cm)
17.2
Syvyys (cm)
1.7
Paino (kg)
0.438
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen