Tuominen, Imagon ja maineen vaikutus potentiaalisten opiskelijoiden yliopistoon hakeutumisaikomukseen
49,45 €
Huomaa pidempi toimitusaika
Huomaa pidempi toimitusaika
Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Itä-Suomen yliopistossa tarkastettava väitöstutkimus osoittaa, että normatiivisten viiteryhmien kuten opettajien, perheenjäsenten ja tuttavien suositukset vaikuttavat yliopiston mainetta ja imagoa enemmän abiturienttien yliopistoon hakeutumiseen. Kauppatieteiden lisensiaatti Sasu Tuominen tutki markkinoinnin alan väitöstutkimuksessaan imagon ja maineen vaikutusta yliopiston valintaan. Tuomisen mukaan imago ja maine on nähty keskeisinä voimavaroina erityisesti liiketaloudellisesti toimivissa...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789526105321
- Paino (kg)
- 0.266
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen