Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Vesterinen, Committed to customers - A 5-Step Model for Delivering Great Customer Experiences

35,80 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Saatavilla

    Alk. 4,95 €

Tuotekuvaus

Great customer experiences are crucial for business success. These experiences are influenced by the brand, by products and services, and by the interactions customers have with a company. What the customer sees is the result of numerous activities happening inside the company, behind the scenes. Delivering great experiences requires commitment, listening to customers, understanding their preferences, and engaging everybody to work towards fulfilling customer-centric goals. This book...

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789519155364
Korkeus (cm)
22.9
Leveys (cm)
16
Syvyys (cm)
1.1
Paino (kg)
0.302
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen