Eerola, Turvallisella mielellä - Selkokielinen hartauskirja
17,40 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Maailma on täynnä uhkia. On suuri lahja, jos voi luottaa siihen, että elämä on kuitenkin Jumalan kädessä. Eeva Eerolan kirja koostuu lyhyistä luvuista, joissa hän puhuu taivaan Isän huolenpidosta. Jokaisen luvun alussa on Raamatusta tuttu, turvallinen ajatus. Kirjailija vakuuttaa, että Jumala ei koskaan hylkää lapsiaan. Eeva Eerolan kerronta viestii iloa, rauhaa ja suurta lohdutusta jokaiselle, joka kantaa elämän taakkoja. Kirja on selkokielinen eli se on helposti ymmärrettävä ja mutkaton. Teksti on tavanomaista isokokoisempaa. Kaunis valokuvakuvitus ilahduttaa silmää.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522474179
- Pakkauksen koko
- Leveys: 21.7cm, Korkeus: 24.5cm, Syvyys: 1.1cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.388
- Pakkauksen paino (kg)
- 0.388
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen