Tikkanen, StratMark II - strategisen markkinoinnin teho ja tulokset
38,60 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Saatavilla
Alk. 4,95 €
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin. Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon. KTT Henrikki Tikkanen on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521416729
- Paino (kg)
- 0.26
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen