Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva

Tikkanen, StratMark II - strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

38,60 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin. Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon. KTT Henrikki Tikkanen on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori. Hänen tutkimusalueisiinsa kuuluvat mm. strateginen markkinointi, yritysstrategiat ja liiketoimintamallit sekä uuden talouden johtajuus. KTM Johanna Frösén toimii tutkijana ja koordinaattorina StratMark-projektissa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksella. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen markkinointiin, erityisesti markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamiseen ja mittareihin.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789521416729
Paino (kg)
0.26
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen