Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva

    Aula, Maineen uusi aalto

    66,35 €

    Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

    Toimitus

    Alk. 4,95 €

    Saatavilla

    Tuotekuvaus

    Kirja päivittää maine-käsitteen sosiaalisen median aikakauteen. Maineen rakentamisen peruspilareita ovat kestävä liiketoiminta, hyvä julkinen elämä, kirkas yrityksen tarkoitus ja yrityskulttuurin laajeneminen yrityksen ulkopuolelle. Mainetta on johdettava tahdolla, tiedolla ja taidolla, ja maineen rakentamisen käytännön ratkaisujen on pohjauduttava tutkimukseen ja analyyseihin, sulkematta pois tunteita. Kun yrityksen mainepääoma on joissakin tapauksissa jopa yli puolet yrityksen markkina-arvosta, maineen rakentaminen on johdon lisäksi myös hallitusten asia. Kirja todistaa, että hyvä maine tuo myös rahaa. Maineen uusi aalto sai Hopeasulka-tunnustuksen Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n Kultasulka-kilpailussa 2012. Tuomariston mielestä Maineen uusi aalto on onnistunut jatko-osa kirjoittajien edelliselle teokselle. Maine-aihe on edelleen hämmästyttävän ajankohtainen. Kuten kirjoittajatkin toteavat: "Surullista tai riemullista on se, ettei yritysesimerkeistä ole viime vuosina ollut pulaa." Teos tuo ansiokkaasti maineen käsitteen sosiaalisen median aikakaudelle ja tarjoaa liikkeenjohdolle näkökulmia maineen johtamiseen.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521415487
    Korkeus (cm)
    21.5
    Leveys (cm)
    15.6
    Syvyys (cm)
    1.5
    Paino (kg)
    0.397
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen