Paloranta, Markkinoinnin etiikka käytännössä
87,15 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kirja käsittelee markkinoinnin hyvää tapaa, hyvää liiketapaa ja markkinoinnin uusia muotoja. Kirja antaa kokonaiskuvan siitä, millä perusteella mainoksia arvioidaan ja mitä on otettava huomioon, kun mainosta suunnitellaan. Kirjassa esitellään kaikki mainonnan eettisen neuvoston olennaiset lausunnot mainoskuvineen. Teos käsittelee muun muassa lapsille sopimatonta markkinointia, syrjiviä mainoksia, väkivallan kuvaamista mainoksissa ja henkilön kuvan käyttöä mainoksissa. Kirjassa on runsaasti...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521422331
- Korkeus (cm)
- 21.7
- Leveys (cm)
- 15.7
- Syvyys (cm)
- 2.5
- Paino (kg)
- 0.752
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen