Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Paloranta, Markkinoinnin etiikka käytännössä

87,15 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Kirja käsittelee markkinoinnin hyvää tapaa, hyvää liiketapaa ja markkinoinnin uusia muotoja. Kirja antaa kokonaiskuvan siitä, millä perusteella mainoksia arvioidaan ja mitä on otettava huomioon, kun mainosta suunnitellaan. Kirjassa esitellään kaikki mainonnan eettisen neuvoston olennaiset lausunnot mainoskuvineen. Teos käsittelee muun muassa lapsille sopimatonta markkinointia, syrjiviä mainoksia, väkivallan kuvaamista mainoksissa ja henkilön kuvan käyttöä mainoksissa. Kirjassa on runsaasti...

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789521422331
Korkeus (cm)
21.7
Leveys (cm)
15.7
Syvyys (cm)
2.5
Paino (kg)
0.752
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen