Leskelä, Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä
66,35 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Saatavilla
Alk. 4,95 €
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Perinteiset strategiatyön menetelmät ovat kriisissä, koska ne tutkivat maailmaa liian kapeasti: yritysten globaali kilpailukenttä ja toimialarajojen hämärtyminen edellyttävät entistä syvempää ymmärrystä ihmisistä. Moderni strategiatyö nivookin ihmisymmärryksen osaksi liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä. Bisnesantropologia-kirja luo katsauksen strategian historiaan ja osoittaa mielenkiintoisin esimerkein, miten sellaiset yhtiöt kuin Lego, Spotify ja Procter Gamble ovat onnistuneet valtaamaan...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521441707
- Korkeus (cm)
- 21.6
- Leveys (cm)
- 15.4
- Syvyys (cm)
- 4.1
- Paino (kg)
- 0.898
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen