Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Launis, Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa - Kertomus yhteiskunnan ja teknologian mullistuksien vaikutuksista asiakassuhteisiin

21,80 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Kysyntämarkkinointi - miksi, mitä ja miten? Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa. Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät. Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789528030157
Korkeus (cm)
20.9
Leveys (cm)
14.8
Syvyys (cm)
0.7
Paino (kg)
0.148
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen