Asiakaspalvelu

Usein kysyttyä


Rekisteröityminen / tunnistautuminen ei toimi, mitä teen?

Ongelma saattaa johtua käytettävän päätelaitteen asetuksista, tai käytettävästä selaimesta. Tietokoneella on oltava evästeet sallittuja sekä Java-script päivitetty uusimpaan versioon. Suosittelemme käyttämään viimeisimpiä versioita selaimista: Firefox, Chrome ja IE. Virhetilanteessa selaimen vaihto tai välimuistin tyhjentäminen saattaa toimia ratkaisuna. Jos olet varma, että asetukset ovat kunnossa, mutta rekisteröityminen / tunnistautuminen ei onnistu, otathan yhteyttä S-ryhmän asiakaspalveluun: https://www.s-kanava.fi/web/s/asiakaspalvelu/asiakaspalvelu

 

Miten saan Bonukset tilauksesta?

Rekisteröidy verkkokaupan käyttäjäksi ja tunnistaudu asiakasomistajaksi käyttämällä pankkien TUPAS tunnistuspalvelua. Asiakasomistajatietosi tulee olla liitettynä käyttäjätunnukseesi, jotta saat Bonuksia verkko-ostoksistasi. Tarkista aina tilausta tehdessäsi, että olet rekisteröitynyt ja kirjautunut verkkokauppaan. 

 

Lasku ei näy maksuvaihtoehdoissa, mistä johtuu?

Lasku tai osamaksu on mahdollinen vain Asiakasomistajille 0,01-2000€ ostoissa. Laskulla maksamista varten asiakkaan on tunnistauduttava Asiakasomistajaksi  TUPAS-tunnistuspalvelun kautta ja rekisteröidyttävä verkkokauppaan. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Asiakkaan tulee olla 20 vuotta täyttänyt vakituisesti Suomessa asuva henkilö.  Huomioitavaa on, että henkilötiedoissa tulee ilmoittaa oma vakituinen kotiosoite.

 

Tilaukseni toimitettiin väärään paikkaan, miksi?

Pakettiautomaatin ollessa täynnä Posti pidättää oikeuden ohjata paketin automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan noudettavaksi. Käytäntö pätee myös paketin koon ylittäessä automaatin mitat. Kirjetoimituksissa verkkokauppa pidättää oikeuden toimittaa tilauksen postipakettina, jos tuotteen laatu tai koko sitä vaatii. Mikäli kirje ei mahdu postilaatikosta sisään, toimitetaan se postinumeron mukaiseen postitoimipaikkaan. Postinjakaja jättää tästä ilmoituksen.

 

Milloin tuotteen saa vielä palauttaa?

Tuotteilla on 14 vuorokauden maksuton palautusoikeus sekä verkkokaupassa että Prisma myymälässä. Huomaathan, että palautettavien tuotteiden sekä tuotepakkausten tulee olla myyntikuntoisia ja käyttämättömiä.

 

Miten palautan tuotteen?

Verkkokaupan palautusohjeet löydät täältä.

Käyttämättömän ja myyntikelpoisen, Prisma-myymälästä ostetun tuotteen voi palauttaa 14 vrk:n sisällä ostamisesta mihin tahansa Prisma-ketjun yksikköön, mikäli kyseinen tuoteryhmä on tämän Prisman valikoimissa. Huomaathan, että myös pakkauksen on oltava ehjä ja myyntikelpoinen. Poikkeuksena ovat tuotteet, joita ei hygieniasyistä tai alan tavan mukaan voida palauttaa, esim. alusvaatteet, uimapuvut ja hygieniatuotteet. Sinetöidyillä tuotteilla ei myöskään ole palautusoikeutta sinetin avaamisen jälkeen. Myös kirjojen palautuksissa on rajoituksia. Palautukset hoidetaan Prisman neuvonnassa. Ole hyvä ja ota kuitti mukaan.

 

Miten palautan verkkokaupasta tilatun tuotteen, jos olen jo hävittänyt alkuperäisen paketin?

Jos olet ehtinyt heittää alkuperäisen laatikon pois, voit käyttää myös muuta vastaavaa pakkausta. Pakkaathan tuotteen huolellisesti, että se säilyy myyntikuntoisena toimituksessa verkkokaupan varastolle saakka.

 

 

Sivun alkuun