Asiakaspalvelu

Verkkokaupan toimitustavat

Ilmainen kotiintoimitus grilleistä ja grillitarvikkeista

Kampanja voimassa 27.-31.3. ja koskee grillejä ja grillaustarvikkeita.
Alennetun toimituksen saat vain ostaessasi grillejä ja grillaustarvikkeita. Mikäli ostat näiden lisäksi muita tuotteita, et saa täyttä kotiinkuljetus alennusta (24,90-69,00€).

Katso täältä esimerkit toimitusalennuksen määräytymisestä ->


Verkkokauppakeräilyssämme on tällä hetkellä ruuhkaa. Tästä johtuen prisma.fi-tilausten toimituksessa voi esiintyä viivettä.

 


HUOM! Verkkokauppakeräilyssämme on tällä hetkellä ruuhkaa.

Tästä johtuen prisma.fi-tilausten toimituksessa voi esiintyä viivettä.


HUOM! Muutoksia Postin palveluihin Koronaviruksen takia:

Postin automaattien pidennetty noutoaika: Kaikkien Postin palvelupisteistä (postit, automaatit) noudettavien lähetysten eli kirjeiden ja pakettien säilytysaikaa on pidennetty 21 päivään, jotta asiakkaille jää enemmän aikaa lähetysten noutamiseen. Muutos on voimassa valmiuslain päättymiseen, ja se vaikuttaa 23.3. jälkeen noutopisteisiin toimitettuihin lähetyksiin, ei jo Postille toimitettuihin ja noudettavissa oleviin lähetyksiin. Postinsaajat saavat tilauksestaan saapumisilmoituksen, jossa on maininta säilytysajan pituudesta

Perille toimitettavat, kuitattavat ja seurattavat lähetykset: Normaalista tavasta poiketen, lähetystä ei luovuteta vastaanottajalle käteen vaan Postin kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Posti ei myöskään pyydä vastaanottajalta allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan kuljettajan toimesta Postin järjestelmään.

Kodinkoneiden ja huonekalujen toimitukset sekä asennuspalvelut: Lähetykset toimitetaan koteihin normaalisti ja asennukset suoritetaan.Toimitusta sovittaessa Posti kuitenkin varmistaa asiakkaan kanssa etukäteen turvallisen toimituksen mahdollisuuden. Posti ei pyydä vastaanottajalta allekirjoitusta, vaan toimitus kirjataan kuljettajan toimesta Postin järjestelmään.

Palvelupisteet: Postin palvelu- ja noutopisteiden työntekijät eivät ota omiin käsiinsä asiakkaan henkilökohtaisia tavaroita, kuten henkilöllisyystodistusta tai matkapuhelinta, kun he noutavat lähetyksiä.

Postin koko tiedote luettavissa: https://www.posti.fi/business-news/tiedotteet/2020/20200228_posti_varautunut_koronavirus.html


Paketit ovat noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta toimitustavasta riippumatta. Toimituskuluista ja asennuksesta saa myös Bonusta ja maksutapaetua.

Tuotteen toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen. Toimitusaika on 2–4 arkipäivää.


Nouto myymälästä 4,95 €

Huom! Kirjoja ostettaessa 3,95€

Max. 80 cm x 180 cm x 80 cm

Alle 35 kg

Myymälänouto ei ole aina mahdollinen isoille tuotteille. Huomioithan, että kaikki myymälät eivät ole osa noutoverkostoa.


Postin pakettiautomaattiin 4,95 €

Huom! Kirjoja ostettaessa 3,95€

Yli 100€ tilauksista ilmainen toimitus pakettiautomaattiin!

Max. 60 cm x 36 cm x 60 cm ja alle 35 kg. Yli 250 automaattia, tarkka listaus ostoskorin toimitustavat -sivulla.

Huomioithan, että pakettiautomaatin ollessa täynnä Posti pidättää oikeuden ohjata paketin automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan noudettavaksi. Käytäntö pätee myös paketin koon ylittäessä automaatin mitat.


Paketti Postiin 6,90€

Max. 120 x 60 x 60 cm

Alle 35 kg

Toimitus postiin Plus 8,90€

Max. 180 x 80 x 60 cm

Alle 35kg


Paketti Kotiin 9,90€

Max. 120 x 60 x 60 cm

Alle 35 kg

Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen.

Toimitus kotiin Plus 24,90€

Max. 300 x 120 x 60 cm

Alle 35 kg


Kotiinkuljetus 69€

Max. 120 x 100 x 240 cm

Yli 35 kg painoiset paketit. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen.

HUOM! Toimitusaika voi viivästyä, mikäli kotiin kuljetuksen yhteyteen on tilattu asennuspalvelu ja/tai vanhan tuotteen pois vienti.
Posti ottaa yhteyttä toimitusajankohdan sopimiseksi.


Toimitusehdot


Verkkokaupan pakettien kuljetuksista vastaa Posti Oyj.
Toimitusaika on tavallisesti noin 2–4 arkipäivää. Toimitusaika voi kuitenkin vaihdella tuotekohtaisesti. Tuotteen toimitusajan näet verkkokaupassa tuotekortilta. Jos et ole saanut saapumisilmoitusta 7 arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksen vastaanottaja saa saapumisilmoituksen joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai postitse, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Pakettitoimituksen etenemistä voit seurata postin JJFI-alkuisen seurantakoodin kautta. Seurantakoodi lähetetään asiakkaalle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastolta. Kirjelähetys toimitetaan suoraan postilaatikkoon. Huomioitavaa on, että kirjelähetyksille ei muodostu postin seurantakoodia, joten niiden toimitusta ei voida seurata.

Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa (huom. ei toimitusta Ahvenanmaalle). Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi muun kuin oman osoitteensa (esim. lahjatilaukset). Tällöin tilaajan on tilausta tehdessä annettava myös vastaanottajan toimitusosoite, sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero, jotta vastaanottaja saa ilmoituksen lähetyksestä.

Voit valita tilauksellesi sinulle sopivan toimitustavan. Huomioithan kuitenkin, että verkkokauppa sulkee pois toimitusväylät, joihin tilaus ei mittojen tai painon vuoksi sovellu. Painoltaan 35 kg tai sitä suuremmat tavarat on mahdollista tilata ainoastaan kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetus on mahdollista vain sellaisiin osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Tuotteen mitat voi tarkistaa tuotekortilta ”Ominaisuudet” – välilehdeltä. Mikäli tilaat useampia tuotteita yhdellä tilauksella, paketin koko määrittää toimitustavan.

Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, jos toimitusaika viivästyy kohtuuttomasti

Toimitusvirhe

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote / tuotteita, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle tilaukseltasi puuttuneen tuotteen, mikäli mahdollista. Jos tuote on loppunut verkkokaupan varastolta, hyvitämme tuotteen sinulle takaisin tilauksesi maksutavan mukaan. Tilaajalahjoja ei toimiteta tai hyvitetä jälkikäteen.

Saapumisilmoitus

Toimitusaika on tavallisesti noin 2–4 arkipäivää. Tarkista tuotekohtainen toimitusaika tuotekortilta tai tilausvahvistuksestasi.

Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle toimitustavasta riippuen joko tekstiviestillä, sähköpostilla tai postitse jaettavalla saapumisilmoituksella. Tarkistathan yhteystietosi tilausta tehdessäsi! Myymälästä noudettavaksi tilatuista paketeista ilmoitetaan aina tekstiviestillä.

Jos et ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä 7 arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta, ota yhteys asiakaspalveluun. Tarkista myös, että olet saanut tilauksen maksamisen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistus varmistaa tilauksesi onnistumisen. Tarkista tilausvahvistuksesta myös, että vastaanottajatiedot ovat oikein.

Tilausmuutokset

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia sen jälkeen, kun tilaus on maksettu. Maksamisen jälkeen tilaus siirtyy välittömästi eteenpäin käsiteltäväksi. Toimitusprosessin nopeuden takia tilausta ei pystytä muuttamaan jälkikäteen.

Valtakirja

Voit tarvittaessa valtuuttaa toisen henkilön noutamaan pakettisi myymälästä Prisma verkkokaupan valtakirjalla. Löydät valtakirjan  linkistä. Täytäthän valtakirjan huolellisesti ja pyydä valtuutettua henkilöä luovuttamaan valtakirja myymälään tilauksen noudon yhteydessä. Valtuutetun henkilön tulee myös esittää henkilöllisyystodistus.

Sivun alkuun
Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›