Asiakaspalvelu

Verkko-ostamisen toimitustavat

Tuotteen toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen. Toimitusaika on 1-3 arkipäivää. 

 

  • Nouto myymälästä 2,95 €

Yli 65€ ostosten toimitus veloituksetta myymälään
Maksimikoko 80 cm x 180 cm x 80 cm ja maksimipaino 35 kg. Myymälänouto ei ole aina mahdollinen isoille tuotteille. Huomioithan, että kaikki myymälät eivät ole osa noutoverkostoa.

 

  • Postin pakettiautomaatiin 2,95 €

Yli 65€ ostosten toimitus veloituksetta pakettiautomaatiin
Maksimikoko 60 cm x 36 cm x 60 cm ja maksimipaino 35 kg
Yli 250 automaattia, tarkka listaus ostoskorin toimitustavat -sivulla.
Huomioithan, että pakettiautomaatin ollessa täynnä Posti pidättää oikeuden ohjata paketin automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan noudettavaksi. Käytäntö pätee myös paketin koon ylittäessä automaatin mitat.

 

  • Kirje 2,95 €

Alle 2 kg painoiset ja 30 mm paksuiset lähetykset.
Verkkokauppa pidättää oikeuden toimittaa kirjelähetys postipakettina, jos tuotteen laatu tai koko sitä vaatii. Mikäli kirje ei mahdu postilaatikosta sisään, toimitetaan se postinumeron mukaiseen postitoimipaikkaan. Postinjakaja jättää tästä ilmoituksen. Kirjetoimituksen tilaaja vastaa siitä, että lähetys kestää postilaatikkosäilytyksen. Postilaatikon olosuhteet (esim. kylmä, kuuma, kosteus) voivat olla haitallisia tuotteille.

 

  • Paketti Postiin 6,90€

 Alle 35 kg painoiset paketit

 

  • Paketti Kotiin 9,90€

 Alle 35 kg painoiset paketit. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen

 

  • Kotiin kuljetus 49€

 Yli 35 kg painoiset paketit. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen
HUOM! Toimitusaika voi viivästyä, mikäli kotiin kuljetuksen yhteyteen on tilattu asennuspalvelu ja / tai vanhan tuotteen pois vienti.
Posti ottaa yhteyttä toimitusajankohdan sopimiseksi.



Lähetys on noudettavissa 14 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Postin pakettiautomaateissa lähetys säilyy 7 vuorokauden ajan.


Toimituskuluista ja asennuksesta saa myös Bonusta ja maksutapaetua!

Toimitusehdot>
Toimitusvirhe>
Saapumisilmoitus>
Tilausmuutokset>
Valtakirja>
 

Toimitusehdot


Verkkokaupan pakettien kuljetuksista vastaa Posti Oyj. Toimitusaika on tavallisesti 1-3 arkipäivää. Toimitusaika voi kuitenkin vaihdella tuotekohtaisesti. Tuotteen toimitusajan näet verkkokaupassa tuotekortilta. Jos et ole saanut saapumisilmoitusta 7 arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksen vastaanottaja saa saapumisilmoituksen joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai postitse, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Pakettitoimituksen etenemistä voit seurata postin JJFI-alkuisen seurantakoodin kautta. Seurantakoodi lähetetään asiakkaalle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastolta. Kirjelähetys toimitetaan suoraan postilaatikkoon. Huomioitavaa on, että kirjelähetyksille ei muodostu postin seurantakoodia, joten niiden toimitusta ei voida seurata.

Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa (huom. ei toimitusta Ahvenanmaalle). Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi muun kuin oman osoitteensa (esim. lahjatilaukset). Tällöin tilaajan on tilausta tehdessä annettava myös vastaanottajan toimitusosoite, sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero, jotta vastaanottaja saa ilmoituksen lähetyksestä.

Voit valita tilauksellesi sinulle sopivan toimitustavan. Huomioithan kuitenkin, että verkkokauppa sulkee pois toimitusväylät, joihin tilaus ei mittojen tai painon vuoksi sovellu. Painoltaan 35 kg tai sitä suuremmat tavarat on mahdollista tilata ainoastaan kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetus on mahdollista vain sellaisiin osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Tuotteen mitat voi tarkistaa tuotekortilta ”Ominaisuudet” – välilehdeltä. Mikäli tilaat useampia tuotteita yhdellä tilauksella, paketin koko määrittää toimitustavan.

Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, jos toimitusaika viivästyy kohtuuttomasti.

Toimitusvirhe

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote / tuotteita, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle tilaukseltasi puuttuneen tuotteen, mikäli mahdollista. Jos tuote on loppunut verkkokaupan varastolta, hyvitämme tuotteen sinulle takaisin tilauksesi maksutavan mukaan. Tilaajalahjoja ei toimiteta tai hyvitetä jälkikäteen.

Saapumisilmoitus

Toimitusaika on tavallisesti 1-3 arkipäivää. Tarkista tuotekohtainen toimitusaika tuotekortilta tai tilausvahvistuksestasi.

Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle toimitustavasta riippuen joko tekstiviestillä, sähköpostilla tai postitse jaettavalla saapumisilmoituksella. Tarkistathan yhteystietosi tilausta tehdessäsi! Myymälästä noudettavaksi tilatuista paketeista ilmoitetaan aina tekstiviestillä.

Jos et ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä 7 arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta, ota yhteys asiakaspalveluun. Tarkista myös, että olet saanut tilauksen maksamisen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistus varmistaa tilauksesi onnistumisen. Tarkista tilausvahvistuksesta myös, että vastaanottajatiedot ovat oikein.

 

Tilausmuutokset

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia sen jälkeen, kun tilaus on maksettu. Maksamisen jälkeen tilaus siirtyy välittömästi eteenpäin käsiteltäväksi. Toimitusprosessin nopeuden takia tilausta ei pystytä muuttamaan jälkikäteen.


Valtakirja

Voit tarvittaessa valtuuttaa toisen henkilön noutamaan pakettisi myymälästä Prisma verkkokaupan valtakirjalla. Löydät valtakirjan  linkistä. Täytäthän valtakirjan huolellisesti ja pyydä valtuutettua henkilöä luovuttamaan valtakirja myymälään tilauksen noudon yhteydessä. Valtuutetun henkilön tulee myös esittää henkilöllisyystodistus.

Sivun alkuun