Kilpi, Dinosaurukset selkokielellä (selkokirja)
46,75 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Maa tärisee valtavien jalkojen alla. Taivaalla liitää olento, joka on kirahvin kokoinen. Tervetuloa dinosaurusten aikaan. Nämä hämmästyttävät eläimet hallitsivat maapalloa yli 160 miljoonaa vuotta. Mutta millaista niiden elämä todella oli? Oliko pelottava Tyrannosaurus rex saalistaja vai raadonsyöjä? Miksi joillakin kasvinsyöjillä oli metrin mittaiset kynnet? Ja miksi monet dinosaurukset olivat värikkäiden höyhenten peitossa - aivan kuten nykyiset linnut? Tämä kirja vastaa kysymyksiin selkokielellä. Se kertoo myös, miten valtava asteroidi muutti kaiken ja lopetti dinosaurusten valtakauden.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789528301042
- Pakkauksen koko
- Leveys: 20cm, Korkeus: 19.9cm, Syvyys: 0.7cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.242
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen