Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

Kirja opastaa liiketoimintajohtoa monikanavaisen B2B-myynnin johtamisessa sekä Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä. Myynnin johtaminen ei ole enää vain myyjien johtamista. Myynnin johtaminen on kaikkien liikevaihtoa generoivien osa-alueiden monikanavaista johtamista. Kilpailu markkinaosuuksista on kovaa, ja organisaatioiden elinkaaren pituus on jatkuvassa laskussa. Tämä kirja on tarkoitettu liiketoimintajohdolle, joka haluaa kehittää kokonaisvaltaista lähestymistapaa myynnin johtamiseen ja kasvun tavoitteluunsekä luoda tehokkaan myynti- ja markkinointistrategian avulla kestävää kilpailuetua markkinoilla. Moderni myynti vaatii uudenlaista nopeutta, vastuun jakoa, läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Nämä ovat saavuttamattomissa vanhanaikaisilla johtamiskäytännöillä. Tarvitaan uusi johtamistapa, joka pystyy tuottamaan parempia tuloksia yhdistämällä kaupalliset tiimit, prosessit, datan ja teknologiat liikevaihdon kasvun moottoriksi. Tätä lähestymistapaa kutsutaan Revenue Operations -malliksi. Teos on ensimmäinen suomenkielinen julkaisu RevOps -viitekehyksestä ja sen hyödyntämisestä B2B-liiketoiminnan kasvattamisessa. Kirja auttaa yrityksen johtoa hahmottamaan liikevaihdon tulovirtojen johtamisen kokonaisvaltaisesti, ymmärtämään eri tiimien, teknologioiden, prosessien ja asiakasdatan roolin ja merkityksen kasvun generoinnissa sekä hyödyntämään niitä strategisesti. Kirjasta saat arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä, joiden avulla voit vahvistaa yrityksesi kasvua ja menestystä. Kirja toimii oppaanasi monikanavaisen, monitiimisen myyntifunktion johtamisessa ja antaa keinoja kannattavan liikevaihdon kasvattamiseen.

Huusko-Viikilä, Monikanavaisen myynnin johtaminen - Näin johdat kaikkia tulovirtoja

79,75 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.