Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori
    1. Pöyhönen, Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt

    Pöyhönen, Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt

    65,95 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Nykyisellään kotimaista asiakastutkimusta ei kannata ottaa vakavissaan. Tutkijat eivät ole tutkijoita, tutkimukset eivät ole tutkimuksia, eivätkä tilaajat osaa vaatia parempaa. Koko toimiala on muutamia pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta sadan miljoonan euron käärmeöljykauppa. Tämä kirja pyrkii tuomaan toimialan tienhaaraan. Siirtyminen arvoa luovaan asiakastutkimukseen on mahdollista jokaisessa yrityksessä. Kaikki alkaa tilaajan tutkijalle esittämästä kysymyksestä: huono kysymys johtaa täydelliseen ajanhukkaan, hyvä kysymys johtaa osaavan tutkijan käsissä järisyttävän tärkeisiin vastauksiin. Hyvän asiakastutkijan työkalupakista löytyvät välineet vastata liiketoiminnan tärkeimpiin kysymyksiin: Miksi myyntimme takkuaa? Mistä saisimme lisää asiakkaita? Miten meidän pitäisi muokata palveluamme, jotta se olisi asiakkaillemme entistä arvokkaampi? Mistä kasvua? Mistä tehokkuutta? Miksi, miten, mitä? Kirja auttaa niin päättäjää kuin tutkijaakin muuttamaan asiakastutkimuksen organisaatiossaan keskeiseksi arvonluonnin välineeksi. Lukija oppii asettamaan merkittävästi nykyistä korkeamman vaatimustason asiakastutkimukselle ja sen tekijöille sekä haastamaan asiakastutkimuksen nykyiset toimintatavat. Kirjassa esitellään ratkaisutavat asiakastutkimuksen ja toimialan keskeisiin ongelmiin sekä asiakastutkimuksen menetelmät käyttötapauksineen ja rajoitteineen sekä käytännön esimerkkejä.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521448669
    Paino (kg)
    0.81
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.