Siirry suoraan sisältöön

Prisman kesäale on nyt täällä – tuotteita jopa -60 % alennuksella! Tee löytöjä ja osta parhaat päältä!

Tästä ostoksille
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva
Otava

Isokangas, Viherpesuopas - Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi

27,90 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia! Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi. Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789511422501
Korkeus (cm)
21.3
Leveys (cm)
14.6
Syvyys (cm)
2
Paino (kg)
0.349
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen