- Asiakasomistaja-alennus-15 %
Kehitysvammaliitto
Frilund, Yhteiskunta ja minä - Perustietoa selkokielellä
25,54 €
AsiakasomistajahintaHinta ilman S-Etukorttia: 30,05 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Yhteiskunta ja minä on tiivis teos suomalaisesta yhteiskunnasta. Selkokielisessä kirjassa kerrotaan lukijalle ajantasaista perustietoa, mitä oikeuksia ja velvollisuuksia Suomen asuvalla henkilöllä on sekä miten valtio ja kunnat toimivat. Kirjassa on myös tietoa taloudesta ja elinkeinoelämästä Suomessa. Kirjan lopussa selkokieliset selitykset keskeisistä käsitteistä.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789515807731
- Pakkauksen koko
- Leveys: 20.9cm, Korkeus: 24cm, Syvyys: 0.8cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.14
- Pakkauksen paino (kg)
- 0.14
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen