Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Tuotekuvat- ja videotOhita tuotekuva
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %
Karusellin nuolipainikkeet
    Pieni Karhu

    Niinistö-Samela, Terveelliset marjat - Tietoa selkokielellä

    21,68 €

    Asiakasomistajahinta

    Hinta ilman S-Etukorttia: 25,50 €

    Valitse toimitustapa
    • Tarkista myymäläsaatavuus

      Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Tutustu marjojen maailmaan! Marjat ovat terveellisiä, senhän me kaikki tiedämme. Mutta millaisia vaikutuksia kullakin marjalla on? Entä miten niiden parhaat ominaisuudet saadaan esille? Terveelliset marjat - kirjan avulla opit tuntemaan marjat ja niiden vaikutukset terveyteen ja hyvinvointiin. Selkeät kuvat auttavat tunnistamaan nämä luonnon antimet. Kirjassa on myös tarkat ja kuvalliset ohjeet herkullisiin marjaruokiin. Marjoja löytyy luonnosta, puutarhoista ja kaupoistakin. Tämän kirjan avulla saat niistä täyden hyödyn ja ilon irti.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789527315378
    Pakkauksen koko
    Leveys: 24.5cm, Korkeus: 20.7cm, Syvyys: 1.1cm
    Tuotteiden määrä pakkauksessa
    1 kpl
    Tuotteen paino (kg)
    0.426
    Pakkauksen paino (kg)
    0.426
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen