Forgacs, Revenue Management - tuottojen johtaminen hotellielinkeinossa
167,35 €
Huomaa pidempi toimitusaika
Huomaa pidempi toimitusaika
Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Revenue Management on erityisesti matkailualalla kriittinen menestystekijä tuloksellisen liiketoiminnan tekemisessä. RM liittyy perinteisesti kaikkiin hotellin toimintoihin, huonehintoihin, kysynnän ennustamiseen ja asiakashallintaan ja niin edelleen. Revenue management -ajattelu soveltuu myös muille palvelualoilla toimiville yrityksille ravintoloille, vapaa-ajan palveluille ja tapahtumabisnekseen. Kirjan on suomentanut 20 vuotta hotellien johtotehtävissä toiminut Ari Björkqvist (FM, MKT, MBA) HAAGA-HELIAsta. Kirjassa kuvataan kuinka kysynnän luominen (markkinointi), kysynnän muuttaminen liikevaihdoksi (myynti) ja kysynnän hallinta (revenue management) yhdistyvät tavalla, joka tekee revenue managementista keskeisen osa-alueen uudessa liiketoimintamallissa. Kirjassa huomioidaan kuluttajalähtöisen median myötä muuttunut markkinoinnin ja myynnin toimintakenttä, muuttuvat demografiset tekijät sekä teknologian kehittymisen vaikutukset. Näiden muutosten takia liiketoiminta on opeteltava kokonaan uusiksi. Kirja soveltuu luettavaksi kenelle tahansa palveluliiketoiminnan johtotehtävissä toimivalle tai sinne tähtäävälle, joka on kiinnostunut implementoimaan revenue management -ajattelua ja -toimintoja liiketoimintaansa
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789526619248
- Paino (kg)
- 0.254
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.