Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva

    Forgacs, Revenue Management - tuottojen johtaminen hotellielinkeinossa

    167,35 €

    Huomaa pidempi toimitusaika

    Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.

    Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

    Toimitus

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Revenue Management on erityisesti matkailualalla kriittinen menestystekijä tuloksellisen liiketoiminnan tekemisessä. RM liittyy perinteisesti kaikkiin hotellin toimintoihin, huonehintoihin, kysynnän ennustamiseen ja asiakashallintaan ja niin edelleen. Revenue management -ajattelu soveltuu myös muille palvelualoilla toimiville yrityksille ravintoloille, vapaa-ajan palveluille ja tapahtumabisnekseen. Kirjan on suomentanut 20 vuotta hotellien johtotehtävissä toiminut Ari Björkqvist (FM, MKT, MBA) HAAGA-HELIAsta. Kirjassa kuvataan kuinka kysynnän luominen (markkinointi), kysynnän muuttaminen liikevaihdoksi (myynti) ja kysynnän hallinta (revenue management) yhdistyvät tavalla, joka tekee revenue managementista keskeisen osa-alueen uudessa liiketoimintamallissa. Kirjassa huomioidaan kuluttajalähtöisen median myötä muuttunut markkinoinnin ja myynnin toimintakenttä, muuttuvat demografiset tekijät sekä teknologian kehittymisen vaikutukset. Näiden muutosten takia liiketoiminta on opeteltava kokonaan uusiksi. Kirja soveltuu luettavaksi kenelle tahansa palveluliiketoiminnan johtotehtävissä toimivalle tai sinne tähtäävälle, joka on kiinnostunut implementoimaan revenue management -ajattelua ja -toimintoja liiketoimintaansa

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789526619248
    Paino (kg)
    0.254
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen