Lärum
Jansson, Farlig midsommar (lättläst)
32,75 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789518976915
- Pakkauksen koko
- Leveys: 14.5cm, Korkeus: 20.8cm, Syvyys: 1cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.242
- Pakkauksen paino (kg)
- 0.242
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen