Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva
Vastapaino

Herkman, Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto - median markkinoituminen ja televisioituminen

30,20 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Saatavilla

    Alk. 4,95 €

Tuotekuvaus

Heijastuvatko omistusrakenteet median sisältöihin? Kuinka television valta-asema mediakentässä on jättänyt jälkensä lehdistöön? Juha Herkmanin tutkimus antaa vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin. Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Markkinoiden avautumisen jälkeen kaupallisen valtamedian omistus on Suomessa keskittynyt kahdelle suurkonsernille, jotka etsivät monilla...

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789517681629
Korkeus (cm)
21
Leveys (cm)
14.8
Syvyys (cm)
3.4
Paino (kg)
0.45
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen