Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva
Pieni Karhu

Samela, Paras ystävämme - koiratietoa selkokielellä

23,45 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Koiraa pidetään ihmisen parhaana ystävänä. Se ei ole pelkkä ystävä. Koiran kanssa voi myös harrastaa ja sitä pitää hoitaa. Tässä kirjassa on paljon tietoa koirasta ja koiranhoidosta. Kirjassa tutustutaan myös koiran historiaan. Lisäksi annetaan tietoa koiran hankkimista suunnitteleville. Kirjassa selvitetään, missä tehtävissä koira on ihmisen apuna. Kirjassa tutustutaan myös muutamiin koirarotuihin. Koira on uskollinen ja avulias ystävä.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789525321883
Pakkauksen koko
Leveys: 17.5cm, Korkeus: 24.6cm, Syvyys: 1.2cm
Tuotteiden määrä pakkauksessa
1 kpl
Tuotteen paino (kg)
0.386
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen