Ilmonen, 10 goda råd om internet - Netikett på lättläst svenska
3,35 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
10 goda råd om internet är en handbok i netikett. Med netikett menas regler och råd för hur man ska bete sig på internet. De här reglerna hjälper dig att använda internet på ett tryggt sätt. Om alla följer netiketten är det både tryggare och roligare att använda internet och e-post. 10 goda råd om internet är en lättläst publikation inom ramen för projektet Lättläst IT enligt TIKAS. Projektet genomförs av Förbundet De Utvecklingsstördas Väl r.f. Om du beställer 20 eller fler får du Netiketten till halva priset. Skriv in antalet du vill ha, vi räknar ut rabatten på fakturan.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789518976540
- Pakkauksen koko
- Leveys: 14cm, Korkeus: 20.7cm, Syvyys: 0.3cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.032
- Pakkauksen paino (kg)
- 0.032
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen