Pääkkönen, Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
50,30 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Social Selling on iskemässä isosti läpi B2B-myyntityössä. Kylmäkontaktointi ei tuo enää toivottuja tuloksia, joten myyjän aloitettava muutos jo tänään. Tiedonhankinta- ja ostoprosessit ovat mullistuneet hakukoneiden ja sosiaalisen median myötä. Asiakkaat ovat ottaneet sosiaaliset verkostot ja kanavat omakseen. Kirja vastaa siihen, miten B2B -myyjä muuttaa omaa tapaansa toimia ja vuorovaikuttaa vastaamaan asiakkaiden tapaa ostaa. Tulet saamaan konkreettisia tee-näin -vinkkejä päivittäiseen myyntityöhösi. Lisäksi pääset käsiksi lyhyen sekä pitkän aikavälin hyötyihin. Kirjan luettuasi ymmärrät mitä sosiaalinen myynti on, mitä sillä voi saavuttaa ja miten teet kaiken tämän käytännössä. Kirja on tarkoitettu kaikille B2B-myynnistä kiinnostuneille, myyjille, asiantuntijoille, yrittäjille, markkinoijille, viestijöille sekä yritysjohdolle.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789529393404
- Korkeus (cm)
- 20.9
- Leveys (cm)
- 14.8
- Syvyys (cm)
- 1.2
- Paino (kg)
- 0.422
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.