Gaudeamus
Puustinen, Kuluttajamuotti - kuluttajuuden tuottamisesta mainonnaninstituutioissa
23,10 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Miten valta ja hallinta näyttäytyvät kulutuskulttuurissa? Miten mainonnan kohderyhmiä luokitellaan? Kuinka ihmisistä tuotetaan kuluttajia? Kuluttajamuotti tarkastelee kriittisesti kaupallista mediakulttuuria ja ennen kaikkea mainonnan instituutiota. Teos analysoi kuluttajien luokituksia markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisten haastatteluiden valossa. Kuluttajatutkimusten, -monitorien, ja -mallien avulla tuotettua tietoa pidetään avaimena kuluttajien puhutteluun. Luokittelun tekniikka on...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789524950640
- Pakkauksen koko
- Leveys: 14.9cm, Korkeus: 20.9cm, Syvyys: 2.4cm
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.484
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen