Docendo
Vahtola, Intohimona brändit - Kolme vuosikymmentä brändien parissa
34,90 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälle Tällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä. Brändi-sana liitetään...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522917652
- Korkeus (cm)
- 21.6
- Leveys (cm)
- 15.5
- Syvyys (cm)
- 2.8
- Paino (kg)
- 0.666
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen