Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva
Docendo

Vahtola, Intohimona brändit - Kolme vuosikymmentä brändien parissa

34,90 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälle Tällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä. Brändi-sana liitetään...

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789522917652
Korkeus (cm)
21.6
Leveys (cm)
15.5
Syvyys (cm)
2.8
Paino (kg)
0.666
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen