- Asiakasomistaja-alennus-15 %
Kehitysvammaliitto
Ilmonen, Tikas-sanasto (selkokirja) - tieto- ja viestintätekniikan sanoja selkokielellä
28,31 €
AsiakasomistajahintaHinta ilman S-Etukorttia: 33,30 €
Ilmainen toimitus yli 100 €:n tilauksille Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen!
Etu ei koske Suuri‑lisäpalvelulla toimitettavia tuotteita.
Tarkista myymäläsaatavuus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Tiedätkö, mikä on pikseli? Mitä tarkoittaa WLAN tai virtuaalimaailma? Tikas-sanastosta löydät vastaukset! Tikas-sanastossa on tärkeimmät tietotekniikan sanat, sillä kirjassa on lähes 400 sanaa. Kaikki kirjan sanat on selostettu selkokielellä. Sanat ovat aakkosjärjestyksessä. Näin löydät etsimäsi sanan helpommin. Löydät tekstin vierestä lähes aina myös kuvan. Näin sinun on helpompi ymmärtää, mitä selostettu sana tarkoittaa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789515804914
- Tuotteiden määrä pakkauksessa
- 1 kpl
- Tuotteen paino (kg)
- 0.345
- Pakkauksen paino (kg)
- 0.345
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen