Gaudeamus
Vaikuttamista ja valintoja - monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen
22,30 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789516629813
- Korkeus (cm)
- 20.9
- Leveys (cm)
- 13.8
- Syvyys (cm)
- 1.6
- Paino (kg)
- 0.306
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen