Docendo
Saarijärvi, Strategiana asiakaskokemus - Miksi, mitä, miten?
34,90 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Saatavilla
Alk. 4,95 €
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen. Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522918451
- Korkeus (cm)
- 21.7
- Leveys (cm)
- 15
- Syvyys (cm)
- 3
- Paino (kg)
- 0.698
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen