Valanko, Sponsorointi - yhteistyökumppanuus strategisena voimana
66,35 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Saatavilla
Alk. 4,95 €
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Alan tunnettu konkari Eero Valanko päätti päivittää kerralla sponsorointi-käsitteen kaikkien tietoon ja paljastaa samalla, miten sponsoroinnin tavoitteet saavutetaan. Syynä urakkaan tarttumiseen oli muun muassa pelko siitä, että liian monessa yrityksessä ja sponsoroinnin kohteessa jäädään vielä usein 1980-luvulle sponsorointiprosessissa. "Sponsorointi ei saa jäädä puuhastelun tasolle. Sponsoroinnin pitää olla strateginen investointi, joka tuo lisäarvoa toimintaan. Sitä pitää hyödyntää...
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521414053
- Korkeus (cm)
- 23.4
- Leveys (cm)
- 16.3
- Syvyys (cm)
- 2.4
- Paino (kg)
- 0.631
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.
Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen