Uimahallin puhtaus on koko henkilökunnan asia. Sen saavuttamiseksi ja varmistamiseksi tarvitaan asiakkaiden käyttäytymisen ohjaamista, huolellisesti hoidettua puhtauspalvelua ja kaikkien osapuolten saumatonta yhteistyötä. Puhtauspalvelun tuottamisen tärkeitä ydinkohtia ovat: - Siivoushenkilöstön ammattitaito ja aseptinen omatunto - Hygienian perusteiden tuntemus ja käytännön sovellutusten hallinta vaihtuvissa olosuhteissa - Omavalvonta ja puhtauden todentaminen mittauksin - Hyvä asiakaspalvelu - Vastuu oman työn laadusta
Uimahallitilojen puhtaus
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.