Taataa ja Tuutuu (selkokielinen) (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 310ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
14,27
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Taataa ja Tuutuu ovat sisaruksia. Heidän arjessaan tapahtuu lapsia ja äitiä hauskuttavia tapahtumia. Nolojen tilanteiden erikoismies "isä" joutuu tässäkin Timo Härkösen kirjassa tukalaan tilanteeseen. Onneksi paikalla on nokkelia lapsia auttamassa isää.

Isä makaa sohvalla. Lapset leikkivät lattialla. Olohuoneessa haisee pahalle...

Timo Härkönen on kirjoittanut aikaisemmin viisi lastenkirjaa. Tämä on hänen ensimmäinen selkokirjansa. Taataa ja Tuutuu -selkokieliset kirjat perustuvat Taataa Teräskattila ja Tuutuu Tukkapampula -kirjojen tarinoihin.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.