Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Asiakaskokemuksen johtaminen on strateginen valinta; mahdollisuus aikakaudella, kun muut kilpailukeinot ovat murentuneet. Asiakaskokemus lopulta lunastaa brändin ja rakentaa menestyksen. Asiakkaan aikakausi avaa asiakaskokemuksen kätketyn potentiaalin ja kuvaa keinoja uudenlaisen johtamisen, mittaamisen ja yrityskulttuurin juurruttamiseen. Tarvittavan teorian lisäksi mukana on paljon konkreettisia malleja ja case-esimerkkejä edelläkävijöiltä kuten Kone, TDC, Marimekko, Lexus, Omasairaala, Laakkonen, Fondia, Oriflame, Maestro ja Fonecta. Kirja antaa lukijalleen paitsi ajatuksia ja ideoita, myös rohkeutta. Kirja on suunnattu yritysten asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Kirja sopii myös oppikirjaksi

Löytänä, Asiakkaan aikakausi

Asiakasomistajahinta
54,53 €

Normaalihinta 64,15 €

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.