Lean Six Sigma in Sales - Yin Yang (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 100ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
17,98

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 2 – 4 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 3,95 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
This book is dedicated to Lean Six Sigma (L6S) as well as Sales process development professionals. Over the past several years I’ve personally experienced that one of the biggest reasons for Lean Six Sigma methods not being widely deployed in sales environment is the lack of common language between these two stakeholder groups. This triggered an idea to collect my thoughts in a book, or rather a dictionary, and thus share the benefits also to a wider audience.

By adoption of these ~20 comparisons (which takes you 30-60min), you’ve already taken a major step forward. You’re ready to move ahead with your L6S sales improvement initiative with the right mindset.
- Solution Selling vs. L6S sales
- Waste vs. opportunity
- Mitigate vs. elaborate
- VoC=VoB vs. VoCVoB
- Red vs Blue Ocean
- Manual vs. automated data
- Our company vs. competition
- High vs. low confidence level
- Standardize vs. improvise
- Lost vs. won
- Backward vs. forward
- Large/medium vs. small
- L6S vs. sales training
- Satisfaction vs. conversion
- Theory vs. hands-on (SIPOC)
- Own vs. customer process
- Process vs. customer adherence
- Pareto vs. (80/20)n
- Root cause of issues vs. success
- FMEA vs. SMEA
- 100% vs. 200%

Lean Six Sigma (L6S) evolution is facing probably its biggest discontinuity, when applications are extending towards sales environment. This book sets the basics for a common language and mindset to bring together Lean Six Sigma and Sales professionals across the World, regardless of the industry and size of your company. These two distinguished stakeholder groups are coming from different environment, they have different education and mindset (even genes) and thus speaking the same language becomes the most critical success factor for driving L6S in sales environment (i.e. Yin Yang ).
EAN 9789523307308

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2016
Julkaisuvuosi 2016
Alanimeke Need for a common language
Kustantaja Books on Demand
Tekijä, kirjoittaja Leijala, Antti
Sivumäärä 68
Asiasana lean-ajattelu, myynti, myyntityö
ISBN-13 9789523307308
YKL 69.11
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 2 - 4 arkipäivää
Kirjan kieli englanti

Takuu ja huolto

  1. Asennuspalvelut

    Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

    Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

    Asennuksiin sisältyy

    - Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.

    - Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.

    - Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.

    - Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen.

    Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

    Asennuksiin ei sisälly

    - Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.

    - Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi

    - Kalustemuutokset

    - Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi

    - Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

    Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.
  2. Poiskuljetuspalvelut

    Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu. Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen. Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen.

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske kaikkia toimituksia, lue lisää täältä.

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›

© SOK

Sivukartta
Käyttöehdot

SOK

PL 1
00088 S-RYHMÄ
Y-tunnus 0116323-1

Maksutavat: