Siirry suoraan sisältöön

Mitä on hyvä (ammattikorkea)koulutus? Miten sitä mitataan? Miten mittaria arvioidaan? Miten mittaria hyödynnetään? Kysymyksenasettelut vastaavat mittauksen työvaiheita aina koulutuksen laadun määrittelystä tämän operationalisoinnin kautta mittarin tulosten tulkintaan ja raportointiin. Onnistunut mittausprosessi on kokonaisvaltainen. Prosessin edetessä tulee sekä ennakoida tulevien työvaiheiden asettamia haasteita että pohtia vielä tehtävien valintojen yhteen sopimista jo tehtyjen valintojen kanssa. Koulutuksen laatu voidaan nähdä intersubjektiivisena mutta kiisteltynä yhteisymmärryksenä koulutuksen tavoitetiloista. Johdonmukaisesti käsitteen luonteelle sekä mittauskohteen määrittely että operationalisointi on toteutettu joukkoistamalla kyselysisältö ammattikorkeakoulujen henkilökunnalla ja opiskelijoilla. Kehitystyötä on ohjannut ja rajannut ammattikorkeakoulutuksen lainsäädäntö, kasvatustieteellinen ja psykometrinen mittausteoria, vertailukyselyt ja kyselyn kognitiiviset koestukset. Raportissa käydään läpi AVOP -kyselyn kehitystyö ja mittarin toimivuuden arviointi pilottiverkkokyselynä. Kokemusten pohjalta johdetaan ehdotukset kyselyn jatkotyöstölle sekä käyttöönotolle.

Tuotekoodi
9789525282399
Paino (kg)
0.71
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Aarnio, Ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen opiskelijapalautekysely

36,35 €
  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.