Ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen opiskelijapalautekysely (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 103ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
33,90

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Mitä on hyvä (ammattikorkea)koulutus? Miten sitä mitataan? Miten mittaria arvioidaan? Miten mittaria hyödynnetään?

Kysymyksenasettelut vastaavat mittauksen työvaiheita aina koulutuksen laadun määrittelystä tämän operationalisoinnin kautta mittarin tulosten tulkintaan ja raportointiin. Onnistunut mittausprosessi on kokonaisvaltainen. Prosessin edetessä tulee sekä ennakoida tulevien työvaiheiden asettamia haasteita että pohtia vielä tehtävien valintojen yhteen sopimista jo tehtyjen valintojen kanssa.

Koulutuksen laatu voidaan nähdä intersubjektiivisena mutta kiisteltynä yhteisymmärryksenä koulutuksen tavoitetiloista. Johdonmukaisesti käsitteen luonteelle sekä mittauskohteen määrittely että operationalisointi on toteutettu joukkoistamalla kyselysisältö ammattikorkeakoulujen henkilökunnalla ja opiskelijoilla.

Kehitystyötä on ohjannut ja rajannut ammattikorkeakoulutuksen lainsäädäntö, kasvatustieteellinen ja psykometrinen mittausteoria, vertailukyselyt ja kyselyn kognitiiviset koestukset. Raportissa käydään läpi AVOP -kyselyn kehitystyö ja mittarin toimivuuden arviointi pilottiverkkokyselynä. Kokemusten pohjalta johdetaan ehdotukset kyselyn jatkotyöstölle sekä käyttöönotolle.
EAN 9789525282399

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2014
Julkaisuvuosi 2014
Alanimeke ammattikorkeakoulutuksen laadun määrittelystä kyselymittarin arvioinnin kautta tulosten raportointiin
Kustantaja Opiskelun ja koulutuksen tutkimussäätiö Otus
Tekijä, kirjoittaja Aarnio, Leo
Sivumäärä 278
Asiasana ammattikorkeakoulut, arviointi, hyvät käytännöt, koulutus, laadunvalvonta, laatu, mittarit, opiskelijat, oppiminen, osaaminen
ISBN-13 9789525282399
YKL 38.4
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›