Asmo (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 99ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
36,86

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
“Kun kaadut, kaadu eteenpäin.”

Vuosi sitten minulla oli oma yritys, oma tuote, toimitusjohtajana matkapuhelinyritys Jollan perustaja ja myyntipäällikkönä entinen Gollan myyntipäällikkö.

Minulla oli huipputiimi, Suomen parhaat suunnittelijat tuotekehityksessä ja lähes 1,5 miljoonan euron sijoitus tilillä. Omistukseni arvo oli yli miljoona euroa.

”Mikään ei voi mennä nyt pieleen”, ajattelin. Kuinka väärässä olinkaan.

Vuosi 2017 painui ikuisesti mieleeni vuotena, jolloin tapoin rakkaani. Asmo-laturi - tuote, jolle annoin kaikkeni, jopa nimeni - epäonnistui. Yritykseni ajautui konkurssiin.

Tämä kirja sisältää koko Asmo-laturin tarinan. Käymme läpi sen synnyn, kuolemanlaaksosta selviämisen ja tuhon miljoonasijoituksesta huolimatta. Jaan tarinan lomassa kaikki tärkeimmät opit, jotka sain tämän hullun vuoristoradan aikana. Kirjassa kertomieni tarinoiden ja vinkkien avulla voit oikoa, säästää aikaasi ja välttää suurimmat sudenkuopat omassa elämässäsi.

Vuoden 2018 puhuttelevin bisneskirja murtaa konkurssiin liittyvää tabukulttuuria raikkaalla ja rehellisellä otteella. Tunnettu startup-kasvo Asmo Saloranta jakaa avoimissa päiväkirjaotteissaan kokemuksiaan yrityksensä konkurssista ja syistä, jotka siihen johtivat. Samalla kurkistetaan suomalaisen startup-maailman kulissien taa, juodaan shampanjaa design-jumala Eero Aarnion kotona, pitchataan sijoittajalle Slushin wc:ssä viereiseltä pisoaarilta ja päädytään brittilehti Guardianin sivuille kuolemattomalla lainauksella:

“I am not going to lick investors' arse in an icehole.” -Asmo Saloranta
EAN 9789526869124

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2018
Julkaisuvuosi 2018
Alanimeke No Exit : Kuinka tapoin rakkaani ja muita tarinoita start-up-maailmasta
Kustantaja Luova Laboratorio
Tekijä, kirjoittaja Saloranta, Asmo
Toimittaja Mikkola, Sami, Tervonen, Martta
Asiasana kasvuyritykset, konkurssi, latauslaitteet, rahoitus, startup-yritykset, tuotekehitys, yrittäjyys, yrittäjät, yritykset
Sivumäärä 184
Yhteisö aiheena Asmo Solutions Oy
Henkilö aiheena Saloranta, Asmo
ISBN-13 9789526869124
YKL 69
Tuoteformaatti Kovakantinen kirja
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›