Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

Kirja tuo uusia näköaloja asiakaspalveluun ja markkinointiin: ne ovat vuorovaiktusta ja sellaisenaan ikkuna koko organisaation toimintatapaan ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan.Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on yritystoiminnan ohella yhä tärkeämpi rooli myös julkishallinnossa ja ns. kolmannella sektorilla. Koska liike-elämän, virastojen ja ei-kaupallisten yhteisöjen tavoitteet ja toimintatavat poikkeavat toisistaan, edellyttää niiden yhtäaikainen pohdinta uudenlaisia tarkastelukulmia.

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena

25,60 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.