Kirja tuo uusia näköaloja asiakaspalveluun ja markkinointiin: ne ovat vuorovaiktusta ja sellaisenaan ikkuna koko organisaation toimintatapaan ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan.Asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on yritystoiminnan ohella yhä tärkeämpi rooli myös julkishallinnossa ja ns. kolmannella sektorilla. Koska liike-elämän, virastojen ja ei-kaupallisten yhteisöjen tavoitteet ja toimintatavat poikkeavat toisistaan, edellyttää niiden yhtäaikainen pohdinta uudenlaisia tarkastelukulmia.
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.