Liiketoiminnan laajentumista tarkastellaan yrityksen verkostoitumisen välineeksi valitseman franchising-toiminnan kautta kohteena erityisesti verkostoitumisprosessin rakennusvaiheet ja niiden yhteydessä esiin nousevat oikeudelliset kysymykset. Tutkimus on suoritettu case-tutkimuksena, ja näkökulma on pyritty pitämään franchising-konseptin rakentamisessa. Keskeiset esiin nousevat seikat ovat franchising-toimintaan liittyvät juridiset seikat, incoming-toiminnan erityiskysymykset sekä tärkeimmät verkostoitumisen rakenne-elementit. Näiden kautta tutkimuksessa painotetaan kestävää kehitystä yhtenä incoming-toiminnan jatkuvuuden kulmakivistä. Huomionarvoisiksi muodostuvat myös toimivat verkoston rakenne-elementit: avoimuus, niin sanotut reilun pelin periaatteet ja kestävä kehitys.
Matkailun liiketoimintaverkosto - franchising verkostoitumisen instrumenttina
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.